שאלות ותשובות
שאלות ותשובות
1. כיצד מחברים את קווי הטלפון של המשרד למוקד תור בקול ?
עקוב אחראי:
הפעלה- הקו שרוצים להפנות למוקד – מחייגים 72* ----- > מחייגים את המספר היעודי שקיבלתם מתור בקול --- > מניחים שפורפרת .
ביטול - מחייגים 72# עד ששומעים צפצוף או צליל מקוטע ---- > מניחים שפורפרת. .
* יש אפשרות לא להעביר את קו המרפאה למוקד אלא להשאיר הודעה בתא קולי עם הודעה : מספר הטלפון היעודי שקיבלתם מתור בקול על מנת לקבוע תורים.
2. באילו דרכים ניתן לקבל את היומנים / הודעות?
א. אתר אינטרנט
ב. דואר אלקטרוני
ג. הודעות ב SMS
ד. פקס
ה. שיחה טלפונית עם נציגי השרות במוקד
3. המרפאה / רופא רוצה לעדכן פרטים בנוגע למנוי למי לפנות ואיך?
תקלות , עדכונים ושינויים יש לפנות למוקד לנציגה או למנהלת הלקוחות / מנהלת המוקד ,בשעות פעילות המוקד .
במקרה של שינוי קבוע, חופשה - מומלץ לשלוח הודעה בפקס , מייל.